9 april 2011

Back.

Mitt bloggande har varit under all kritik det senaste dagarna.

Nu är jag och barnen iaf tillbax på ön igen. Underbart, lättad och tryggt!

Jag är så jävla glad mitt i allt detta skit.

Mina barn har fått DAGIS..... Wihoooooo. Dom börjar 2 maj, men vi skall på besök i veckan redan. Det känns som att saker börjar falla på plats, det känns som jag och barnen äntligen börjar få ett liv vi vill ha här på ön.

Dom skall äntligen få träffa massa andra barn att leka med, få en liten egen frizon och rutiner igen. Vi har ändå lyckats sysselsätta oss bra och träffats massa barn att leka med. Jag tackar gud för att Gotlands Kommun såg mellan fingrarna till barnens bästa och hjälpte mig med detta. Jag var rädd att jag inte skulle kunna börja jobb eftersom alla papper inte var ifyllda till dagis, men nu äntligen.

Jag har längtat efter ett jobb, känslan av att göra något eget. Nu är jag där, inte en dag försent!

Min mobil är i tusen delar så jag är bara anträffbar på hemtelefonen, mammas mobil eller facebook. Jag känner inget behov av att fixa en ny, gårdagen utan mobil var en lättnad. Dom som vill ha tag i mig vet hur dom kan få tag i mig, mer än så vill och orkar jag inte just nu. Det enda som var viktigt med den mobilen var sms som jag behöver i vidare utredningar, tack och lov gick det att få tag med detta trots alla smådelar.

Alla bilder som var på den hade jag tack och lov lagt över i måndags, dom som togs i veckan som är värda något att ha la jag ut på FB.
Jag kommer skydda mina barn med mitt liv!