3 april 2011

Unstoppable

Idag var vi som sagt på Bio och det gick över förväntat. Leia satt ganska still, sa inte allt för mycket så det var jättemysigt. Jocke och Engla följde även med så vi var ett lite gäng. Hopp, se den! Vilken underbar film, jag skrattade så mycket så barnen skrattade åt mig. Sen var även en av dom snyggaste jag känner till med i filmen, dock 5 sekunder men det var iaf det. Efter bion lagade jag och Leo mat, fetaostgratinerad kycklingfilé. En av favorit rätterna när vi bodde i huset. Leia älskar fetaost ( hon äter det som godis), så ikväll åt hon ganska bra med mat jämfört med hur den senaste tiden varit ut.

Leia visste inte riktigt vad Bio var, när vi skulle gå in i salong sa hon "Nej Mamma, läskigt!". Sen efter hon sett hur det såg ut sa hon "Men mamma, träna, jympa?". Hon är så jäkla härlig, hon trodde självklart att Bio innefattade någon form av träning!

Efter Leia somnat myste vi ner oss i soffan och kollade på "Pingvinerna från Madagaskar" som vi hyrt. Efter att ha kämpat ett tag för att hålla upp ögonen somnade han gott så då bytta jag och Tom film till "Unstoppable".

Riktigt bra rulle. Även denna film visade hur lätt människor skiter i varandra och vad som fanns tills den dagen man verkligen håller på att förlora det för evigt. För en evighet är inget som existerar så länge vi lever. En evighet är aldrig mer eller allt.

Nu snurrar jag in på det ordet igen och jag känner att det är alldeles för sent så jag släpper det här och nu!


- God natt!