23 april 2011

Glad påsk!

Här kommer en liten påskhälsning ifrån mig och mina kära barn!




Vi önskar er alla en härlig påskafton med era när och kära. Här är det strålande sol, alla är glada, friska och redo för en mysig och rolig kväll. Det skall bli så jäkla kul att träffa alla man inte sett på år och dagar. Vi börjar med att grilla lite, kanske lira lite kubb och bara mysa vid Älsk. Sen blir drar vi vidare till Munken. HP kändes helt plötsligt som en fritidsgård, trist men sant!

Nu skall jag och barnen springa bort till lekplatsen, sista lediga dagarna innan dagis drar igång.


Vi mår faktiskt bra, jäkligt bra!

Förhoppningsvis har det även löst sig med en lägenhet under sommaren fram tills vi får besked om radhuset. Jag tror att turen börjar komma för mig, att lyckan bara är ett stenkast bort. Jag och mina barn kommer få det bra tillsammans!


Puss på er alla fina!