11 april 2011

Tusen tack!

"Du är ärlig. Du ger iaf mig en inblick i vilken baksida "glam-livet" har! Jag är överlycklig att få chansen att komma in i ditt liv, en bit iaf! Vissa dagar, när man läst inlägg har tårarna bara bränt och man önskat att man kunde springa till dig för att ge dig en styrkande kram... Du anar inte hur dina ord hjälper! Din starka personlighet och ditt vackra sätt att hjälpa andra, gör mig varm inom mig. Är glad att jag har dig som förebild!De kommer direkt i från mitt hjärta. Finns såå mycket jag skulle vilja prata med dig om! Du verkar vara en väldigt fin människa! Kom ihåg My, att varje gång någon klankar ner på dig, så blir du bara starkare och en bättre människa! Inne i dig samlar du mer kraft för varje dag som går, kraften ska bara hitta en tunnel att ta sig ut till dig!" Ni är underbara mina snälla läsare!