16 april 2011

Grillfest!


Igår hade jag den bästa dagen jag haft det senaste halvåret.

Det var mycket jobbiga samtal hit och dit men jag hade hela tiden min kära vän nära mig.

Vi planerade en grillkväll, bakade, städade och dansade runt i köket till Tina Turner.

På kvällen grillade vi med härliga människor och mina älskade barn. Vi spelade även årets första kubbmatch och lyssnade när Monica spelade gitarr för mig.

Kvällen avslutades med att bränna ut lite härliga skivor och snacka massa massa skit fram till sena natten.

Det var helt enkelt en perfekt lugn dag med massa äkta vänner och trygghet.


Jag och Leo sov till kl 11 i morse, så jäkla skönt. Missade dock crosfitpasset men det blir nya tag imorgon.

Vi gick en sväng på stan, köpte en ny cykelhjälm till Leo och "springaintillhasse-tofflor".

Även denna kväll kommer sluta på top.

Skall äta en mysig middag med mina underbara föräldrar och efter jag lagt mina änglar väntar en lugn utgång. Dåbbra spelar på Hamnplan, rock kväll står på schemat. Sällskapet jag skall gå med för kanske lite otippat, men det är det som kommer göra kvällen ännu roligare. Vi är nog ett ganska starkt och bra par.


Inget kan förstöra den här glada My, ingen.

Jag är nere på botten, nu börjar jag simma mot ytan igen. Lugnt i min egen takt.

Nu väljer jag själv vilka vägar jag skall gå, vem jag skall lägga min energi på och resten skiter jag i.

Jag måste börja se långsiktigt och bearbeta allt med bra hjälp för att sedan bli stark och självsäker igen.

Jag kommer klara det här, jag kommer bli människa igen och få tillbax min tillit till andra.

Det skall ingen ha lyckats ta ifrån mig....