18 april 2011

Burlesque


Min kära son har äntligen vågat cykla på sin nya cykel. Det går med en jäkla fart och det är så kul för nu hinner han med kompisarna bättre än när han hade sin andra cykel.

Det är nog den nya hjälmen som gör susen.

Vi har varit ute hela dagen så barnen var trötta ikväll, Leia somnade redan kl 19 och Leo somnade strax innan 20.

Kvällen har jag spenderat med mina kära vänner J & J. Vi kollade BB, åt en supergod fruktsallad och tittade på en så jäkla härlig film.

BURLESQUE!

Jag har stora planer nu, nu jäklar skall jag göra något kul med den här ön och med mitt liv. Jenny are you in?

Filmen bidrog med så mycket glädje och värme, jag njöt från första minut. (Jeppa var nog extra glad, trots att det var en så kallad "tjejfilm".)



Nu måste jag sova för imorgon skall jag va lagledare för min brorsons innebandylag i PåskCupen, dom hade ingen och fick då inte vara med så vad gör man inte för det små som ännu har LOV.

Usch. Man börjar bli gammal. Det är 5 år sedan jag hade ett lov sist. Snart har mina barn lov?!


God natt.