19 april 2011

Natt!

Jag kan inte somna. Har legat här i flera timmar utan att kunna somna in.
Anledningen har jag faktiskt ingen aning om, jag la mig tidigt för att få vila ut och det gick ju jäkligt bra. Jag behöver sömnen för att fungera.

Min älskade son ligger här brevid mig och drömmer för fullt. Han har vaknat till några gånger och sista gången kröp han upp och la sig på min mage som när han var bebis och sa "Mamma kli lite på min rygg!".

Efter en timme orkade jag inte mer och hade ont i ryggen, han börjar ju bli stor.

Nu ligger han och sover tryggt tryckt emot mig.

Det finns ingen bättre, skönare och mer underbar känsla än att dela säng med sina barn!

Bjuder på en gammal bild på mig och Leo från när vi precis flyttat till Gävle. Nicke var favorit på tvn men inte lika rolig på riktigt (Furuvik).