28 april 2011

Nedräkningen har börjat!

Nu är det inte många dagar tills min prins fyller 4 år. Kalas inbjudan är skickad, ballonger köpta och snart skall det börjas baka.
Allt måste vara äggfritt eftersom han har en svår äggallergi vilket inte är det lättaste/godaste!
I år önskade han sig en Buzz Lightyear tårta så jag skall se vad jag lyckas fixa fram. Raketer skall vi också fixa fram, tror jag har lyckats så allt kommer bli superbra för honom.

Idag gick det superbra på dagis, Leo hittade en vän som han sprang runt med hela tiden, dom höll handen och kramades när vi skulle åka hem. Leia var lite mer mammig idag men det känns som det kommer bli kalas bra där.

Ikväll är det knattejympa för barnen och efter det skall jag iväg på crossfit, det som står på schemat ikväll är.
100 singleunders, 3 burpees 3 handstand pushup/Handstand 10sek/12 pushup, 50 brazilian, 400m run.
Det skall tydligen komma kungligt besök till träningen ikväll, spännande!

Så ni får lite mer koll på vad jag sysslar med.
Jag hoppas att mina ben orkar bära mig ikväll, dom mår inte som dom borde efter tisdagens pass. Skall slänga upp Leo på cykeln nu och dra och köpa ett hopprep, jag älskar värmen. Nu cyklar vi överallt!