30 april 2011

Jävla dagisvirus!

Nu har jag blivit sjuk, förbannade dagisvirus. Varenda gång jag har inskolat barnen på dagis har jag blivit sjuk. Vet inte om det är pga mina få timmars sömn. Dock har jag sovit jättemånga timmar i natt, 8 timmar. Det är mer än jag någonsin sovit den senaste tiden men ändå är jag tröttare än någonsin.
Vi hade en lugn kväll igår. Jag och Älsk la mina kära barn sen drog vi iväg till Maxi och handlade Vindruvor, nötter, jordgubbar, annanas, ost, kex och choklad. Efter det begav vi oss hem till Jocke och skulle kolla på film, vi kollade på The Turist med Johnny Deep och Angelina Jolie. Jag tycker annars att hon är en väldigt överskattat skådis men den här filmen var faktiskt bra. Har dock svårt att ta Deep på allvar, varje gång jag ser honom ser jag en pirat som supit sig full på Rom, långt hår och allmänt stört skön.


Jag somnade när det var 20 minuter kvar av filmen så jag måste se om den igen. Klassiker. Jag hade en hel säng för mig själv så jag sov riktigt gott i nästan 2 timmar medans dom två andra myste i soffan och kollade på Tin Tin(?). Vaknade av att två små dårar kastade Vindruvor på mig och då var kl 02.20. Upp, hem och dö i sin egen säng!

Idag skall jag och mamma in på stan för att köpa presenter till Leo från hans lista han gjort, han vet vad han vill ha den lilla killen.
Kl 16.00 blir det fotboll, kvällen är ung!
Jag vill och hoppas att ni har en bra Valborg, tänker er för några extra gången för Eld och vatten är inget man borde kombinera med Alkohol. För 4 år sedan vid majelden var jag stor och tjock, hade så svullna fötter att jag inte kunde ha mina egna skort utan klampade runt i ett par 42:or. Vi fick lämna elden pga att jag fick värkar och på natten fick vi åka in. Dock låg han kvar där inne och tyckte det var jättekul att morsan fick ligga i pinas i över ett dygn....