3 april 2011

Mail...

Jag får många mail av er läsare, det är jättekul att ni "vågar" ge er tillkänna. Vågar stå för era åsikter och vågar ge av er kärlek och värme till någon ni inte känner. Ibland får jag mindre roliga mail, som ett jag fick idag.


"Hej My! Skrev ju till dej för ett tag sen om du minns... vill iaf bara säga att jag i helgen fick reda på ngt liknande de du går igenom! Och de gör så jävla ont...den första ja kom att tänka på var dig! och på ngt vis gör du så att man verkligen känner sig starkare så fort man går in på din blogg...beundrar verkligen dig och din styrka, och önskar dig all lycka! Ville bara säga att du är en stor kämpe som förmodligen hjälper många andra att hitta styrka! det beundrar jag så otroligt mycket! massa kramar till dig! "

Just detta är en stor anledning till att jag är så öppen som jag är. Jag vet att jag har hjälpt många där ute. Ni har berättat att jag hjälpt er, vilket gör att jag även hjälper mig själv. Man känner att man gör något bra för en annan människa och det är väl den bästa känslan man kan ha?

Sen får jag även en del mail om vad jag tränar, vad jag äter osv.


"Tänkte kolla om du har några träningstips efter graviditeten och hur tidigt började du träna? Jag skriver till dig för du har ju rena drömkroppen och fött två barn på det, otroligt. kram"


Jag har svarat på just detta mail men jag tänkte även skriva ett inlägg om det vid ett senare tillfälle så alla ni får svar. Kort och gott älskar jag att träna, alla dess former. Så fort jag får chansen tränar jag och får jag inte chansen så ser jag till att få det. Träning är som en drog, man kan inte sluta. Känslan av att släppa allt och bara fokusera på det man gör där och då är en sådan lättnad. Känslan efter, glädjen och energin som sprudlar ger en alltid mersmak.



Nu skall jag nog krypa ner vid min lilla prins. God natt!