13 april 2011

Släpp taget.

Varför krångla till allt hela tiden? Det gör att lösa saker på smidigare sätt så att det blir så bra som möjligt för barnen men uppenbarligen förstår du inte ens det. Vissa saker är viktigare för barnen än allt annat, vissa saker borde vara så jävla självklart men för någon som helt plötsligt glömt bort vad det innebär att ha barn kan jag förstå att det är svårt. Du har redan orsakat dom tillräckligt med smärta så gör för fan något bra för dom nu. "Jag har inte gjort det för jag vill inte släppa taget, det enda sättet att vara nära dig är att bråka med dig om saker. Det är så jag ännu kan ha dig kvar". Detta sa du till mig när jag var nere. Du visar det tydligt och du borde tänka om och göra det bästa för dom. Jag tänker inte ha någon kontakt längre vilket du vet. Men jag ber dig, tänk på deras bästa för en gångs skull. EN gång, sätt DOM först! Leo: rrkttte496k5gp0jhiiiiiiyigofigjhmn,xpr Leia: .nbh.mm yhgefvn,ou76rdgnsdfgh-.,