25 februari 2009

Varför?

Jag har insett att de ända jag vill säga dig och prata med dig om börjar med ordet: VARFÖR?!
Men vad hjälper det mig?
Inte ett skit!
De är samma visa om igen, samma saker som händer, samma personer inblandade!
Om jag är trött? Jo de är bara förnamnet!
Jag vill ju inte bry mig, jag bryr mig inte när jag är den kloka My, men när jag är den som känner mig ensam och liten så vill jag ha tillbax allt som det var oavsett hur dåligt du fick/får mig att må!
Du är som en jävla drog, som jag vet enbart förstör mitt liv men som jag ändå inte "kan" vara utan!
Senast idag sa du att du älskar mig, OM du nu gör det! Om de nu är till mig du säger sanningen, varför ens lägga ner tid på andra?!
Som du själv kallar för Safty cards, varför ge dom den tillfredställelsen?
Du är en gåta utan svar!
En gåta som jag gärna vill lösa och förstår mig på!

"I'd put myself first
And make the rules as I go'
Cause I know that she'd be faithful
Waiting for me to come home, to come home
a little too late for you to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive you like that
If you thought I would wait for you
You thought wrong
But you're just a boy
You don't understand
How it feels to love a girl
Someday you wish you were a better man
You don't listen to her
You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
'Cause you're taking her for granted And everything you had got destroyed
But you're just a boy"



Har varit hos Noelia, Liam och Simon idag!
Det var alldeles för länge sen, dom hade fått en hel del gjort. Köpt matbord och säng till Liam.
En säng som skall målas, vilket de varit ett himla surr om. Jag sa min åsikt idag så vi får se vad hon bestämmer sig för :)
Killarna lekte riktigt bra idag, vilket var kul! Dom satt och skrattade på var sin sida av en skynke, brottades och kramades!
Nu har jag annat för mig än att sitta här, men jag slutar med att säga att i fulladrag så har jag haft en bra dag!