18 februari 2009

Ny bil!

Nu har jag köpt en ny bil, vårt lilla blåbär! Leo sitter fram och känner sig som en kung, perfekt för oss. Inte världens snyggaste, men den går bra, är säker och billig de duger åt oss tills jag vunnit 10 miljoner.
Måste ha lite musik i bilen dock, så nu sitter jag här och skall bränna ut lite skivor till oss. Jag har svårt att bränna ut skivor för jag kan inte välja låtar och tycker de är skit tråkigt att bränna. Men men!
Lite dunka dunka måste vi ju ha!



Igår hade vi filmkväll hos Elia och Simon. Vi skulle se "The Oxford Murders" med Elijah Wood. Jag såg den, dom andra sov. Grym film enligt mig, så jävla bra. Jag älskar såna filmer där man måste tänka en massa, Da Vinci koden stuk. Har ni inte sett den så måste ni se den! Dom säger att de är Elijahs bästa film och de räcker jag upp en hand för!


Ikväll ville jag se på friidrott men de verkar bli nedröstat, mysa i soffan till en film igen kanske!Jag måste ju passa på och skryta lite angående friidrott. När jag var på Råsunda förra sommaren och såg Bracilien - Gana så var Asafa Powell och hans crow där. Jag hade ingen aning om vem människan var men folk ville ha hans autograf så jag tänkte att jag tar en till Leo för han verkar ju vara stor. Han gav mig den så glatt och när jag gick tillbax till bordet berättade sällskapet att de var världsmästaren på 100m. Då hajade jag varför han skrev 9,74 på bilden. Haha!
När jag suttit där med min lilla son ett tag så började han och hans polare vinka åt mig att komma dit, vilket jag självklart inte gjorde. Jag hade barn och då sambo. Trots att vi satt där allihop så kom han polare fram med en lapp och sa "Mr Powell want you to call him". Jag garvade och tyckte det var skit kul, vilket inte min sambo tyckte. Jag ringde aldrig!
Nu undrar jag va fan gjorde jag av lappen?!
Min son ligger här vid mig och sover med sina ben i mitt knä, han har börjat sova jätte bra vilket är skönt. Tyvärr är jag inte lika bra på det bara!
Nu börjar jag bli hungrig, bebis vill ha mat. Skall försöka mig på att träna i eftermiddag, om min kära bror kan ta min son vill säga. Annars kanske de finns någon som behöver möblera om? ;)
Kanske uppdaterar ikväll om jag orkar!