12 februari 2009

Snö snö snö!


Jag verkligen älskar snö, tänk vad glad man kan bli av lite snö!
Underbart väder, lagom kallt och lagom mycket snö!
Perfekt!

Idag mår lillkillen bättre, men natten var tung.
Bla pga att jag har fruktansvärt ont och att han var jätte febrig.
Men idag har jag iaf fått i honom en halv flaska välling, en halv macka, en korv och en glass.
Perfekt!

Nu är bilen såld, vilket är skönt!
Fast de är inte så kul att vara utan bil när man han barn, men som tur är får jag låna mina pärons.
Nu skall jag hitta en liten och billig bil som det enda krav på är att den går famåt och att jag får in bilbarnstolar och vagn!
Perfekt!


Ikväll skall vi äta Tacos, som jag längtat!
Jag har varit och solat nu vilket var super skönt, men jag tycker inte att det "tar" längre så frågan är om rören är gamla.
Måste kollas upp!
Perfekt!

På Lördag är jag helt själv med min lilla älskling, mor och far är i sthlm och skall fira alla hjärtans dag.
Så de blir en kväll i ensamhet i soffan, med det skrattretande Melodifestivalen på TVn!
Någon som vill umgås med mig?


Inte min musiksmak, men bra text!