11 februari 2009

Sjuklingen!


Min lilla älskling ligger här och sover vid mig i soffan, han är jätte sjuk stackarn!
När jag kom hem igår var han super varm, satt mig med honom i soffan och då körktes han över hela mig. Förmodligen pga feberna, men usch va jobbigt det var. Han var helt borta och bara låg och flämtade. Så efter lite febernedsättande så gick jag upp med honom i sängen, men jag kunde inte sova en blund. Var livrädd att han skulle börja kräkas mer eller få feberkramper. Han kräktes inte mer, men vaknade flera gånger och grät av värk i kroppen tror jag.
Idag har han varit hängig och bara ätit knäckebröd, men de är alltid något. Så länge han har haft alvedon och ipren i kroppen har han varit någorlunda pigg, men så fort de går ur är han helt däckad igen. Usch, de är så jobbigt när man inte vet vad som är fel. Vart dom har ont, vad dom vill ha osv!

De här är dock något som funkar i alla lägen, Soffan, Nackkudden och Datorn i knät med Hockey på!
"Mååååål!"

Det har inte hänt så mycket i mitt liv den senaste tiden och även om de gjort de så kan de vara sånt man inte nämner här. Nu snurrar bara de mesta som ett jävla lotthjul och jag har svårt att välja ut rätt boll att skriva om idag! Jag har inte ork att sitta här egentligen, är trött och känner mig lite små hängig, så jag funderar på att bära upp snutten i sängen och sova tidigt en kväll. För här händer ändå inget intressant! ;)


Noelia är den segaste människa jag vet, vad det gäller att snacka på MSN! :)