22 februari 2009

Fy fan!

Vi börjar med vädret. Alltså fy fan!!!!!
Jag älskar snö, men de här! Blåst, regn, snö i ett är inte min grej!
Nu vill jag bara bort till värmen, nu nu nu!

Hockeyn, frågan är om jag skall ta med min lilla son på Hockey något mer? Inga vidare förebilder som bara bråkar hela tiden!
Matchen var trots allt ganska spännande. MEN de avgjordes med straffar vilket nog var de värsta som kunde hända. Dom kan för fan inte lägga straffar, herregud! De är något som borde tränas mer på enligt mig!

Huvudvärken, den går inte över! Hade precis likadant med Leo och då fick jag starka tabletter som gjorde att jag bara sov. Nu kan jag inte ta dom tabletterna eftersom jag har en liten att ta hand om. Alvedon hjälper inte ett skit tyvärr!

Sammandragningar, jag har så jäkla mycket sammandragningar. De gör så jäkla ont! De sägs att de skall vara bra för att då går förlossningen lättare, men de är inte kul fram tills dess! Hoppas det ger med sig snart eller att jag vänjer mig med det!

Du, jag fattar inte ens att jag får ont i magen och fäller tårar pga dig längre! Att du bara leker med mig hela tiden. Du skriver att du älskar mig och att jag är den ända som känner dig, som vet vem du är osv! Att jag är den ända för dig och att du ALDRIG mer skall dra in någon igen, för du skall kämpa för att det skall bli bra mellan oss tills den dagen du dör! Även om jag ber dig dra åt helvete så kommer du inte sluta! Du gjorde en bra insats! Tack för att du än en gång lyckades lura mig och få en liten del av mig att tro på dina ord! Jag visste att du aldrig skulle kämpa för din familj, jag visste att du skulle falla tillbax till dom "lätta koreten" jävligt snabbt!
Jag hoppas att du mår bra nu och att de är så här du vill ha det!