23 februari 2009

Nu jävlar!

Har knappt sovit inatt pga DIG!
Du skall fan inte få förstöra det här igen, inte en chans!
Ditt liv med dina tjejer är inget jag vill vara en del av mer, på NÅGOT sätt!
Du bidrar iaf till att de blir lättare för mig efter den första känsla lagt sig och förvandlats till hat!

Morgonen började iaf underbart, min mamma och son kom upp med frukost på sängen, på brickan låg ett kort där det stod "För förtjänar det allra bästa!". Så nu sitter jag och min älskling i soffan och myser framför Hitta Nemo!
Idag klockan 12.00 smäller det, vi skall åka och kolla på "vår" lägenhet, skall även till försäkringskassan och lämna in de sista! Sen bär de av till Gävle för att hämta hem mina och Leos saker!
Det skall bli skönt, NU skall de fan bara bli skönt!
Än så länge har inte huvudvärken kommit, men de är väl bara en tidsfråga!

Träna ikväll, OM jag får lämna min son i ishallen vid min bror under Toms träning. Där trivs han som bäst! Vet inte om jag nämnt att han redan fått sina första par skrillor och hjälm!
När jag får hem usb sladden har jag miljoner bilder att lägga upp här, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Jag vill skrika och slå omkring mig, när min son inte är i nähete självklart! För att få ut lite ilska, någon som vill aggera slagpåse?!

Tack för låttipset Johanna!



Later.