8 februari 2009

Hockey, Hockey, Hockey!

Som jag nämnt så är min son nästan besatt av hockey, man hinner knappt få upp ögonen innan han sitter vid datorn och ropar "Hocko hocko" och vill in på youtube för att se samma klipp om och om igen. Han kan nästan sjung låten som är i klippet också, haha! Det är humor!
Min lilla son är besatt!
Här skall ni få dela min plåga dagarna i ända. Jag måste dock erkänna att målet som är 1,25 är jävligt iskallt!

När vi ändå är inne på ämnet så kan jag nämna att de fick åt helvete för Romas A-lag i helgen, förlorade båda matcherna. Tuff helg dock så man kan inte begär så mycket.
Men sen kan jag nämna att min brorson oxå lirat på fastlandet i helgen och vann båda sina matcher stort!
A-laget kankse behöver assistans från småkillarna, haha!

Så jag säger bara Stort Grattis och Bättre lycka nästa gång :P