14 februari 2009

Alla hjärtans dag!

Idag är det den där förbannade dagen igen, den som alltid varit min otursdag.
Nu sitter man här och tycker synd om sig själv!
Alla singlar är ute och gör stan, medans alla par myser tillsammans!
Men jag är inte bitter!
Har spenderat dagen med Noelia, Simon, Liam och Leo. Jag och Leo låg mest och sov i deras säng, men vi var iaf inte själv :)
Nellie kom oxå bort för bror och sambo skulle på fest så jag är barnvakt. Vi har ätit pytt i panna, ätit fruktsallad och mysit framför Melodifestivalen. Så länge barnen höll sig vakna så var de inga problem, bara mysigt. Men nu är de fan inte kul längre!
Tankarna bara snurrar och jag blir helt matt.
Vet precis vad jag skulle vilja göra men de kan jag inte, tyvärr!
Så för min del blir det nog sängen nu eftersom dom små vaknar tidigt och jag är själv med dom!

Fredag den 13 däremot, har alltid varit min turdag!
Var den de igår? Nej, men de var inte katastrof. Den rullade på som vanligt och ingen skada skedd. Dock förlorade Roma hockeyn på straffar så de var inge vidare, men men. Ny tag!
Angående matchen så har jag fan börjat undra om även Visby Roma har "fighters" i laget. Det finns iaf en som är jävligare än dom andra, men jag nämner inga namn. Måste kollas upp om de är hans uppgift eller om han bara är mest lack. :)
Kvällen avslutades hemma hos Noelia och Simon, tanken var film. Men med en lack idrottskille och en lillebror som tjafsar med flickvännen så kunde inte jag och Noelia annat än att sitta och garva och slänga in ite dryga kommentarer ibland. så filmen fick vänta, kankse tills imorgon kväll?

Nu mår jag för illa för att sitta här, en Lergigan och i säng!

God natt!