1 februari 2009

Dålig uppdatering!

Jag har inte haft ork eller lust att skriva något här på ett tag.
De har sina anledningar som ni inte har med att göra, men nu kör vi en mjukstart igen!
Jag vet egentligen inte vad jag skall skriva faktiskt!
Leo snackar som aldrig förr, man förtsår inte ens hälften men han bubblar på ändå och ser så otroligt söt ut när han förklarar saker för en.
Leia sparkar som bara den en riktig vilding där inne. Leo somnade på min mage nere i soffan i fredags, men de tog sin tid eftersom leia sparkade honom i i magen så han blev jätte arg och skulle slå henne, Haha!
Får ta de sen när hon kommer ut och kan försvara sig istället!
Jag har faktiskt kommit igång med träningen nu, känns skönt som fan. Men jag blir inte dirket trött av det och ändå tar jag i. Grund kondition har jag ju inte så jag vet inte vad de kan vara,
att jag har energi eller så blir det en adrenalin kick av att träna så jag känner mig inte trött just då. Imorgon kör vi igen, antingen melln 5-6 eller 6-7 eller 8-9, haha. Måste snacka med Noelia om hon kommer följa med den här gången :P
Igår var jag på en förfest i Vibble, vilket hus. De har ni gjort bra Johanna och "Ösa". Jätte trevliga människor allaihop iaf, kul att träffa lite folk och nytt folk om inte annat. Skulle egentligen med dom ut, men kände att jag inte orkade det. Svängde förbi södervärn för att se lite boll istället! Herregud säger jag bara, har man själv varit en av dom som var där. Nej de hoppas jag inte att jag varit!
Sen fanns de två människor där som jag inte förstår hur dom tänker, att dom sålt tven visste jag för länge sen men va fan någon måtta finns de väl ändå?!
Det är inte så att jag kommer ändra utseende eller förvandlas under tiden jag står där, tyvärr!
Idag har jag varit och solat och på hockey.
Solningen var super skön, välbehövd som vanligt och bara grym musik på radion.
Hockeyn ja, dödstråkig match. Trodde de skulle bli skit kul, stor seger. Men nej grabbarna tycket uppenbarligen inte som jag, trötta efter pokerkvällen kankse ;)
Efter matchen sprang min lilla prins in i omklädningsrummet, dum som jag var så sprang jag inte efter, haha! Hade ju varit en klockren anledning att gå in där!
Jag har blivit mer och mer sugen på att börja plugga nu, tyvärr så vet jag att de är en omöjlighet förtillfället men de känns bra att känna suget igen!
Nej nu skall jag tvätta av mig ansiktet, käka lite chokladkaka med glass och ett äpple!
"Gräset är inte grönare på andra sidan"
Natti natti