13 februari 2009

Onaturligt!



Jag blir ärligt talet äcklad. Jag tycker att det är så sjukt, så jävla onaturligt så de är inte klokt!
Visst fine att han "är" kvinna i grunden men NU är han inte det. Hur tänker han och hans fru?
Jag kan inte hjälpa det men jag tycker synd om deras barn. Jag gör det!
Homusexuella som skaffar barn har jag absolut inget emot, men de här, de är sjukt enligt mig!
Det enda jag kan se som en förklaring är att ha gör det för uppmärksamheten, för att vara den första i världen som är man och gravid.
Tro mig, de kommer komma fler sådana här "fall"!

Sitter och kollar på "Wild", ett program om vilda djur.
Ikväll handar det om ormar, hur dom äter bla.
Det är ofattbart hur dom kan äta sådana jätte saker som dom bara sväljer ner hela.
Att dom inte får syp, haha!
Det var på ett labb där dom skulle undersöka om ormar kan smälta en alligator.
För det har hittats en JÄTTE orm som ätit upp en JÄTTE alligator och sprukit på mitten. Dom vill alltså hitta orsaken till varför ormen sprak, om det är så att dom inte kan smäla alligatorns hud och klor eller om alligatorn krattat hål med klorna från insidan.
När det bara var en alligator så åt ormarna den inte, men när dom sydde på ett rått huvud på alligatorn så åt ormen upp den.

Mina frågor är:
Hur sjuka i huvudet är "vetenskapsmän", hur kan dom ens komma på att testa saker på och med djur på dem sätt dom gör det?
Hur hade dom tänkt få ut alligatorn om det visade sig att ormarna inte kunde smälta alligatorn?
Operera ut den tror jag inte är ett alternativ, då innebär det alltså att dom tar livet av den eller att den själv dör?

Som tur var så klarar ormar av att svälja en alligator som förvisso var död , så nu är frågan om det är alligatorn som orsakade att den sprack.
Svaret var: Pytonormen blev attackerad av en annan alligator medans han åt, alligatorn som attackerade ormen orsakade köttsår på många ställen, bland annat ett stort där den döda alligatorn kom ut.
Så det var alltså köttsåren som gjorde att pytonormen sprack.

Jag tycker dock att det är jävligt imponerande hur en orm kan käka upp en levande alligator!

-God natt!