23 februari 2009

DU:
1. Hur lång är du? 163 sist jag mätte mig, men de värkar som jag krymper för varje gång!
2. Vad vill du bli när du bli stor? Sjukgymnast, personligtränare eller naprapat!
3. Vad pluggar du? Ingen för tillfället!
4. Har du långt hår? Har nyss klippt av mitt lååånga hår!
5. Vilken hårfärg har du? I grunden vet jag inte längre. Men färgat mörkt, med slingor som skulle va röda men är nu rosa :)
6. Sminkar du dig? Ja men inget måste!
7. Har du haft sex senaste månaden? Nej tyvärr!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Lila!
9. Har du kysst någon idag? Nej, men jag har pussats med min underbara son!

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja!!!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Lika bra på olika sätt!
3. Hur många syskon har du? 2, tyävrr bara en i livet!
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Tack så jätte mycket!
5. Hur många ställen har du bott på ? Tre olika städer, 6 olika lägenheter/hus!
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Min mamma så klart! Vi är för lika:)
7. Vilken familjemedlem är snällast? Alla är snälla, de är ju min familj!
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hitta på och hitta på, vi var i ishallen herromdagen!

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? I lördags!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Noelia, när jag och leo sov middag :)
3. Har du kysst nån kompis? Mjo de har jag väl!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Kan inte säga att jag är kompis med någon av mina ex, men träffas vi så snackar vi!
5. Vem har du varit kompis med längst? Jenny!
6. Vem känner dig bäst? Jag själv! Öppnar mig inte helt, av någon anledning!?
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej för jag skulle inte hata någons tröja, men om jag tycket den var ful så hade jag sagt det!
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, då skiter jag i att umgås med dom bara!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Visst vågar jag, men varför skulle jag?
2. Klä dig annorlunda? Självklart, kul att se ut som alla andra jämt!
3. Vara dig själv? Jag är alltid mig själv!
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Helst inte, men jag vågar!
5. Fisa inför din pojk/flickvän? "Det man inte har i handen kan man inte hålla i", tycker dock att en sån sak gör man på toa eller i ensamnhet!
6. Pierca dig? Har en del, så ja!
7. Ha sex på offentlig plats? Självklart!
8. Vara omogen? Ser ingen anledning till att vara omogen så nej!
9. Äta småkryp? Så länge dom inte är giftiga och för rätt pris så ja!

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Nu!
2. När var du på semester senast? Herregud! År sedan, någon som vill åka iväg med mig?
3. Vilken färg är det på din tandborste? Röd och grå!
4. Är ditt hår tråkigt? Helt okej, men saknar mitt långa hår!
5. Vem såg dig naken senast? Min son!
6. Hur ofta duschar du? Varannan dag, om jag inte tränar 2 dagar i rad vill säga!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Förmodligen för sent!