4 februari 2009

Förkylningskaos!

Alla här är genommförkylda.
Har knappt sovit i natt pga skallvärk och en liten pojk som legat uppe på mig och snorat.
Sitter och kollar på Nalle Puh nu men funderar på att ta med mig lillkillen upp i sängen och vila lite. Han somnade sent igår och vaknade tidigt i morse så han ligger här i mitt knä och halvsover!
Jag är fruktansvärt besviken på mig själv (Haha). För TVÅ dagar sen fick jag ett mess om att mina kläder från H&M katalogen kommit, tror ni jag hämtat dom? Nej!
Förut så var det de första jag gjorde, prio ett i hela livet. Kan de vara ett tecken på att man börjar bli vuxen eller bara är helt slut!
På tal om H&M katalogen så snöt min son precis sig i den, haha!

Skulle befinna oss i "åkshallen" klockan 19.40 ikväll för att se på hockey, fick jag ett mess om i morse!
Min son hade blivit eld och lågor om han fick, men de är sent så vi får se!

Nej gå och lägga sig och börja om den här morgonen?!
God natt!