16 februari 2009

Där försvann de sista!


Jag kan inte annat än att Tack faktiskt, de kankse är sjukt men jag vill bara säga tack till Lovisa någonting. Du har fått mig att inse, du la den sista biten på plats till att få mig att gå min väg.
Jag visste egentligen hela tiden, men nu fick jag det svart på vitt för 100gången i mitt liv.
Jag skäms nästan att jag ens tänkt tankarna, att jag ens varit tveksam.
Men nu, nu har jag bestämt mig på riktigt. Nu får du fan inte mer chanser och tid av mig!
Så som sagt Tack för den sista knuffen!

"Han är så ung och har redan så mycket på sitt samvete"


Idag har de varit ett underbart väder på ön. Sol och snö! Jag och Leo var ute och gick en långpromenad. De var underbart skönt då, men sen när jag skulle klä av mig och sova middag med honom var de inte lika kul längre. Fy fan vilken jävla foglossning jag har. Smärta kallas de med enklare ord!
De är inte kul, redan är skiten igång. Jag kan inte ens träna ordentligt. Men imorgon skall jag försöka tänkte jag. Får se hur de går dock!
Efter promenaden idag så har jag inga höga förväntningar. Kanske får försöka träna på annat sätt än friskis!?
Jag skall försöka ta mig in på stan en sväng imorgon, handla lite kläder som magen kommer ner i, haha!
Sen hoppas jag även få svar om lägenheten imorgon, den hade varit perfekt för mig och min son. Men jag får inte tag i människan som har den tyvärr, har skrivit med henne lite men nu har hon gått upp i rök.
Kanske finns någon händig man där ute som vill bygga ett hus till mig? :) Ett stativ oxå tack! Simon har lovat att försöka sig på att göra ett bara jag fixar en bild, men först skall dom bli klara med sitt innan jag sätter han i jobb.
Dom börjar faktiskt bli klara nu, som dom kämpar. Liam håller iaf på att skolas in på dagis så snart så kan Noelia få lite egentid på dagarna oxå.
Då jävlar skall vi umgås, när hon inte jobbar förstås :)
Skulle bli filmkväll ikväll men jag mådde för dåligt och hade för ont så de får vänta. Vi har sett 2 filmer en senaste veckan. Den första var inge vidare, eller den blev ganska bra mot slutet. För lång dock, den nya med Angelina Jolie! Alla tyckte dock inte den var lika bra ;)
Igår såg vi en film som hette The Women, handlade bara om brudar vilket man kanske kunde lista ut på namnet. De var inte med EN kille i hela filmen, inte ens när dom filmade en fest eller gatan. Simon kankse gillade det, men va fan! Haha
Jag laddade hem Bolt idag, men den blev nedröstad.
Kanske kan tjata på någon annan och se filmen med mig! Jag har faktiskt hört att den skall vara rolig och de tvekar jag inte på!

Min son har blivit en riktig goskille. Skall sitta i famnen och mysa eller ligga brevid mig i soffan och mysa. De är underbart, han vet precis vad hans mamma behöver! Massa kärlek och de är precis de han ger mig, min lilla guldklimp!

Jag och Leo på Råsunda, snart har jag en sån där liten igen :)


Nej om man skulle gå upp i sängen kanske!
Jo de får bli så!
Morgon dagen kanske har mycket att erbjuda!


God natt!