8 februari 2009

23:50!

Min helg har varit lugn. I fredags skulle jag egentligen ut med tjejerna men tröttheten och mattheten tog över så jag stannade hemma. Men det gjorde inte så mycket, hade trevligt sällskap ändå :)
Igår vaknade jag och mådde skit, så jag kröp ner i sängen igen medans mor och far hjälpte mig med Leo! Somnade om och sov till 15.30. Gick upp, klädde på oss snabbt för att åka iväg och fira lilla söta Liam som fyllde 1 år. Hans present hade tyvärr inte kommit, så vi hoppas på att den kommer imorgon!
Det var iaf jätte trevligt där borta, Leo trivdes super bra bland alla leksaker och Liam.
Tycker bara det är jobbigt att se "Elia" så slut, vill bara kunna hjälpa henne och simon på något sätt, men tyvärr så har jag inte så mycket krafter att bidra med själv. Får försöka vara moralisktstöd iaf. Sen när de skall börjas plockas upp och städa så kan jag hjälpa till iaf. För de är nått jag är bra på efter alla gånger vi flyttat! Jag vet själv hur jobbigt det är att bo så som dom gör nu, man är helt maktlös och man vill bara få undan men man vet inte vart man skall börja. Sen när man har en liten så gör de inte saken lättre, bra att dom tar minst "skada" av det. Det är man själv och förhållandet som tar "skada", tyvärr! Men om man klarar det som jag inte tvekar på att dom kommer göra så kommer dom gå med huvudet högt båda två och känna sig stolta över sig själv och klarat av en jobbig tid i förhållandet.
Men jag hoppas att dom får klart köket ikväll, så kan vi fixa hela dagen imorgon med att plocka upp och pappa hjälper dom med elen och vitvarorna!
Skall även försöka få med mig henne på en sista minuten när hockey säsongen är över, de behöver vi båda två!
Sol, värme och bad är något som står högt på min önskelista just nu!

Såg även Melodifestivalen igår, vad är de som händer? Herregud va värdelöst det är, man vet inte om man skall skratta eller gråta. Jag förstår inte hur svt tänker med t,ex röstningen. Jag är ung och fattar inte ett skvatt, hur skall då äldre som faktiskt är majoriteten av tittarna kunna hänga med?! Skall man behöva rösta 20 ggr för att få fram en vinnare? Nej katastrof var de nästan, men ändå kommer jag väl sitta där nästa vecka igen och skratta åt det!
Emilia var faktiskt bra, gillade låten, hennes röst och hon är ju söt som socker!

Dålig kvalitet men man hör iaf låten!
Nu har de tagit ungefär 3 timmar för mig att skriva de här inlägget och Noelia håller på att bli tokig så jag får väl ta och avsluta här!
Later.