12 september 2011

Söndagsmys!

Vi började morgonen med att måla en tavla till "Pappa Gerndt" som vi jobbade många timmar med.
Leo är otroligt duktigt på att måla och skriva, stolt mamma som vanligt!
Vi fick även ringa till pappa för att ta reda på vilka nummer han hade i sina olika lag. Perfekt skulle den vara.
Imorgon kommer han och hans nya till ön för att ha barnen en dag, jag skall passa på att få klart här hemma och försöka mig på mitt första träningspass på 2 månader.

Kvällen har jag spenderat med Älsk, vi bakade kärleksmums, såg Inception, färgade hår och nu ligger vi i sängen och pratar om sånt som tynger oss och peppar varandra som vanligt!
Hon börjar kl 05:30 imorgon, stackare. Men det är två timmar sen kommer hon tillbax och slänger sig vid mig i sängen igen.

"Det räcker inte att köpa ett gosedjur för att barnen ännu skall tro att dom har en far!"

Med dom kloka orden säger jag God Natt!