6 september 2011

Kaos i Båstad???

Vad fan är detta för skit?
Usch och fy, jag människorna medveten om vad fan dom slänger ut sig och hur dom beter sig?
Det är väl inte meningen att man skall ligga och skämmas i soffan på deras bekostnad.
"Man vill ju verkligen inte ha partner på sommaren, den här veckan. Det går ju verkligen inte"
"Alltså det är klart man går fram om någon är känd, det är ju en sån kille man vill ha!"

What à fuck!
Nu blev jag än en gång överbevisad om varför jag inte ser på sånt här skit.
Jag mår dåligt och blev än en gång övertygad om att man kan köpa kärlek.

Andra natten i nya lyan.
Kommer mer om det imorgon, nu skall jag gå och lägga mig även fast det tar emot.
Breaking news med filip och Fredrik börjar nu och är utan tveksamt det bästa programmet på tv för tillfället.
Men jag tar mitt förnuft till fånga och hoppas på att kunna sova bort min magvärk.

Puss