20 september 2011

The Lazy song!

För ovanlighetens skull hade vi en morgon som rullade på utan stress och gråt för att komma iväg till dagis.
Solen skiner och jag har en miljon saker jag måste göra men motivationen finns inte och lusten och orken har svikit mig så jag ligger kvar här under täcket tills det är dax att hämta mina diamanter och vara en pigg och glad mamma igen.
Tänk att det vänder så snabbt, först är man glad, sen har världen ramlat ner över en och sen är man glad igen.
Jag har fått lära mig att det är hur naturligt som helst, alltså är det inget större fel på mig,
Skönt!

"Oh yes, I said it, I said it
I said it 'cause I can

Today I don't feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don't feel like picking up my phone, so leave a message at the tone.
'Cause today I swear I'm not doing anything

No, I ain't gonna comb my hair
'Cause I ain't going anywhere
No, no, no, no, no, no, no, no, no"