4 september 2011

Mitt i allt så skall man räcka till.

Gårdagen var jättemysig, trevligt sällskap och massa skratt och dans.
Natten var magisk, jag somnade tryggt. Vaknade till några gånger och funderade på hur i helvete Robin kunde sova så djupt på soffan medans hans mobil lät som en hel blåsorkester.
Något som jag aldrig skulle hända igen inträffade i natt och jag ångrar inte en sekund av det.
Skjutsade grabbarna till sin personalfest imorse och drog hem trött som John Blund själv och slängde på mig mjukisbyxor för att börja bära ännu mer saker.
Nu vilar jag i soffan i VÅR egen lägenhet.
Barnens rum är helt klart nu, jag längtar till att jag skall få hämta dom vid farmor ikväll och överraska dom eftersom dom inte vet något.
Äntligen får dom lek med ALLA sina leksaker i SITT rum och sova i SINA sängar!