20 september 2011

Frizon!

Jag har redan gnällt några gånger om att jag inte kan eller har hunnit träna så mycket som jag vill.
Nu har jag hittat övningar som funkar, får köra på det tills läkarna löser mina problem.
I morse skrev jag om att min dag skulle spenderas i sängen tills jag hämtade barnen. Sagt och gjort, satte kl på 13:00 så jag skulle hinna äta något innan jag hämtade dom.
När klockan ringde var jag ännu trött (?) och hade svårt att hålla upp ögonen.
Direkt efter dagis åkte vi hem till mamma och pappa på order ifrån barnen. Vi blev bjudna på mat och mamma åkte hit så jag kunde få träna.
I bilen på väg till träningen var jag övertygad om att jag skulle somna och att det skulle gå åt helvete, men icke.
När jag satte in hörlurarna, vred på musiken och började springa kom känslan tillbaks till mig, det är här jag hör hemma.
På ett svettigt gym!
Det är min frizon, träningen ger mig så mycket kraft, ork och energi.
Från att tro att jag skulle somna till att inte vilja sluta mitt "crossfit"-pass.
Känner mig som en ny människa igen.
Med dem orden säger jag god natt, imorgon kär vi igen!

Ciao!