13 oktober 2011

Massage.

Trots massa trams i morse så slutade min dag otroligt bra.
Efter spinningen fick jag ny energi och kände att livet var på min sida igen.
Efter att jag hämtat barnen på dagis så spenderade vi ett tag i lekplatsen innan vi gick hem för att jag höll på att frysa ihjäl. En bra höstjacka står högst upp på min inköpslista nästa helg.
Oliver kom till oss och han och barnen lekte Kung fu panda för fullt, det är en underbar känsla att se barnen skratta och ha så roligt med honom. Leo klättrar och hoppar för fullt, sånt som jag inte riktigt klarar av eller helt enkelt inte är lika kul med morsan.

Kvällen har jag spenderat med min kära vän Jeppa, vi har degat i soffan framför en massa skit på tvn.

Han bjöd mig även på 2 TIMMARS massage som slutade med att vi låg på golvet och han lekte naprapat och knäckte diverse delar på min kropp. Tur att ingen såg oss för det måste sett otroligt roligt ut, men duktig är han och jag känner mig som en ny människa.
Frågan är bara hur min kropp kommer må imorgon på gymmet, lär nog vara lite öm i musklerna.

På sporten ikväll bjöd Niklas Wikegård på en show som alltid. Finns det någon som ser så otroligt entusiastisk ut som honom när han berättar. Han uttryck är i klass med allas vår Arne.
Snart kan han lägga hockeyn på hyllan och hoppa in som dirigent i vilken orkester som helst utan att problem.
Något annat som jag konstaterad inom tvväg ikväll är att hästbonden i "Bonde söker fru" ser ut som en blandning mellan HIFs sportchef Jeppe Jansson och Ola Toivonen. Lite små lustigt måste jag säga.



+

=


Jag hade sett fram emot att få sova själv i min stora nya säng i natt men när jag skulle gå och lägga mig så skrek en liten prinsessa rakt ut, hon är inne i en ålder eller period (va vet jag) där hon drömmer extremt mycket och vilt.
Från att bara skrika rakt ut till att nu ligga här brevid mig och skratta i sömnen. Barn är ett underbar mysterium som jag älskar att försöka klura ut.
Hennes närvaro brevid mig är iaf helt klart bättre än att sova själv, nu får vi bara se hur lång tid det tar innan prinsen kommer in också. Vi har full säng varje morgon i denna lägenhet.
~Kärlek~