7 oktober 2011

Fredagsmys.

Idag är barnen ledig ifrån dagis så vi har passat på att göra massa mysiga saker ihop.

Vi började morgonen med att lägga oss under en filt i soffan och kolla på "Andra sidan häcken", efter det åt vi en ordentlig frukost och byggde med lego.

Tillsammans bestämde vi oss för att åka ner till biblioteket och leka lite i almedalen.

Det blåste dock något fruktansvärt nere vid havet så efter 40 minuter på lekplatsen kom vi fram till att vår lekplats var mycket bättre.




Där finns det alltid barn att leka med och alla buskar skyddar mot vinden.


Medans jag satt i solen och tog kort på mina diamanter som lekte runt överallt fick jag sällskap. Jag frågade om han gick hit ofta men han verkade inte ett dugg intresserad. Torrkille.


Nu har vi precis ätit mellis och sitter i soffan och myser framför "Svanprinsessan". Ikväll är det hockey och Idol på schemat.



Har en trött tjej brevid mig just nu.