13 oktober 2011

Arbetsförmedlingen.

Jag har vädligt mycket emot arbetsförmedlinge men idag fick jag träffa en helt underbar handläggare. Hon förklarade allting för mig som om jag vore 5 år och gav mig massa beröm för min energi och personlighet.
Jag kände hur jag växte lite som människa efter att ha varit hos henne.
Nu jäklar skall jag hitta ett jobb, jag behöver pengar och det är NU!
Sen är jag alldeles för social för att gå hemma hela dagarna, jag vill träffa folk och dela med mig av mig själv.
Nu skall jag snart springa ner i tvättstugan innan jag skall hämta mina diamanter på dagis. Vädret är riktigt trist och kallt så vi får hitta på något kul inne idag, kanske baka eller måla nya tavlor. (Inte i akryl).

Ikväll har jag en stor överraskning till min kära mor. Antingen kommer jag inte vara hennes dotter längre eller så kommer hon bli jätteglad. Det återstår och ser, men jag räknar med en predikan på 20 minuter ungefär.