30 oktober 2011

Har just passerat Arboga i ett grå-regnigt höstväder.

Helgen har (i mina ögon) varit fantastisk! Så himla härliga människor man har fått beblandat sig med. Både gamla och nya!:)
Vi har hängt i gäng mest hela tiden och inte haft någon stress i kroppen (förutom idag!) vi har varit på folkets park i Motala, kört fel, bara ätit snabbmat, sovit flera timmar i ett sträck, varit vakna i längre, varit på världens minsta IKEA, lyssnat på musik, shoppat och bara myst.

Nu är vi påväg till Nynäshamn, Mysan kör och bredvid sitter jag. (Hon kör som om hon stulit bilen) ligger på stadiga 140km/h. Flott värre!!
På båten väntar en film och en sammanfattning utav dagarna som gått. Sedan skills vi åt och jag hoppas innerligt att vi inte ses på en vecka! Eller?????? Haha, jag skämtar bara! Vi har haft otroligt fina dagar och jag är superbautaglad över att vi fått sådan bra kontakt igen, jag och Maysan. Med 18 i bagaget så ser jag oss numera som ett oåterskiljaktigt par i våra bästa år. Där bråk, seriösa snack och pepp till livet är en vardag. Det gäller att hålla människor man tycker om nära hjärtat och vårda vänskapen som en kolonilott! Holy moly vad jag snackar! Det sägs att man ska sköta sitt eget liv och skita i andras... Å det är väl inte precis det ni alla gör som kikar in här?? Nu vill jag inte dra er alla över en kam, men endel av er borde ju bara "get the fuck out of here" och sköta erat eget. Men visst, det är ju bara så himla smaskigt att gotta sig i andras liv.
Nu tackar jag för mig och säger slutligen till er alla; Lugn i kanoten!

Adios you crazy amigos!
Hälsningar Jenny aka Ellen Page!