5 oktober 2011

Egen tid.







Jag tycker om att vara själv, att bara sitta som nu. Nedkrupen i en filt med massa choklad och en rolig film på tvn. Allt är tyst, barnen sover och det enda som hörs är det jag vill skall höras.

Man får tid att tänka om man vill eller bara att vara om man nu vill det.

Leia somnade tidigt ikväll så jag och Leo låg under en filt i soffan och kollade på film, rätt som det var vände han sig mot mig och klappade mig på kinden med sin lilla mjuka hand och sa "Mamma du är bäst, jag älskar dig!". I det ögonblicket kunde jag inte hålla tillbax mina tårar av lycka, han är otrolig min kära lilla son.

Nu sover även han inne i min säng, (han är inne i en period där han inte vill sova själv).

Just nu njuter jag av mitt liv och vad det har att erbjuda samtidigt som jag ser framemot alla nya utmaningar jag kommer möta på.

När man varit med om det värsta man kan tänka sig så kan det ju bara bli bättre, så enkelt är det faktiskt.