2 mars 2011

Tvätta och tvätta!

Som jag skrev igår så har jag sovit oförskämt bra i natt. Vaknade dock vid 7 av att sängen var kall och tom men en lurvig katt, hade som vanligt krupit upp till mig. Vi myset ner oss under täcket igen och sov vidare. Kl 11 vaknade jag av att katten tydligen var hungrig, men jag vågade inte ge den något att äta eftersom den lever på en skum jävla diet.

Nu sitter jag hemma i soffan och väntar på att gå bort till tvättstugan och göra lite nytta.
Jag vill även ut och gå, det är superskönt väder och jag känner att det är ungefär vad min kropp klarar av idag. Skall se om jag lyckas lura med mig någon eller om det blir min kära vän Ipoden och gammal värdelös musik.

Jag längtar så tills snön försvinner, så man kan grilla ute, äta ute, spela kubb, leka i gräset, sitta i solen, ligga på stranden, hoppa studsmatta, spela brännboll, gå längst havet, äta glass och sitta och lyssna på en viss person som spelar och sjunger samtidigt som solen sakta går ner.
Detta kommer bli en underbar vår och sommar, det är jag säker på!





Tvättstugan var det ja...