19 mars 2011

Gammal kärlek!

Förra veckan fick jag ett sms av en tjej som nu är kompis med min brorsson. Alltså en 95 tjej som går i samma högstadie som jag gick på. Samma dag hade hon fått en ny NO-bok, när hon slog upp den hittade hon denna text.
Tänk vad världen är liten (igen). Vad är oddsen att detta ännu står kvar och att just hon fick boken.
Jag och Sebbe är jättebra kompisar än idag, när jag och barnen ännu bodde i HSB så var det han och hans tjej vi umgicks med nästan dagligen. Vi hade så jäkla kul och mysigt ihop, grillade, såg film och hade spelkvällar. Vi hade garanterat fått en underbar sommar ihop där nere, men nu siktar vi på en grym sommar på ön istället.
Sebbe är saknad och jag och barnen saknar honom. Han brukar slänga iväg ett sms till barnen där det står att han saknar dem. Leo blir så glad varje gång och skickar tillbax till honom.

Så Sofie och Sebbe kom ner till oss nu, ni är för långt borta för massa häng, skitsnack och skratt!