4 mars 2011

Tack, igen!


Jag kan inte beskriva hur mycket era mail, kommentarer, sms och samtal ger mig massa ny styrka. Jag är så glad att det finns sånna som er där ute, som vågar visa uppskattning, beröm och kärlek.
Det ramlar in en massa varje dag samt jättemånga vännerförfrågningar på Facebook. Jag hinner inte med att svara på allt, men jag gör så gott jag kan. Era ord små som stora ger mig hela tiden en knuff åt rätt håll. När jag håller på att falla känner jag hela tiden att ni vill fånga mig. Det är mer än man kan begära av någon "utomstående" och det gör ni helt spontant för mig.
Ni bevisar för mig att det finns goda människor i världen, som tänker på andra och inte alltid sätter sig själv i första rum.
Jag är jätte tacksam för att jag har er och för att ni puschar på mig så fort ni märker att jag är påväg åt fel håll.

Det var en kvinna ifrån någon liten håla i Skåne som ringde mig idag, jag blev helt chockad att en i den åldern läste min blogg och uppskattade mig så pass mycket att hon ville att jag skulle börja jobba för henne. Jag är tacksam och glad för din omtanke och fina ord.
Såg även att en annan tjej bloggat om mig idag, här! Tack snälla snälla du!

Mitt budskap är egentligen bara ett stort jäkla TACK för allt ni gör för mig och barnen!

Ja jag kommer sakna Helsingborg som många frågat om, det är en speciell stad av det lilla jag hann uppleva! Men vem vet, jag och barnen kanske köper ett sommar hus där nere en vacker dag!