16 mars 2011

Alla dessa lögner!

Fick höra i dag att A skulle vara nere på ön för att träffa sina barn, vilket jag även fick bevisat på att han påstår här.
Vilket han inte ens berättade för mig utan tog med Leo. Jag visste ingenting och han berättade ingenting. Jag fick då skicka ett sms och fråga om barnen skulle sova vid honom eller vad som var tanken.
Pga att han inte kunde ge mig information om när var och hur vi skulle göra med barnen fick jag ringa min advokat som i sin tur fick ta kontakt med hans för att han skulle snacka.

Hur fan kan det då vara att han landar med flyget kl 19.00, barnen går och lägger sig vid 20. Dom hade vaknat sent idag och jag skulle hämta dom innan lunch. Vad blir det 3-4 timmars umgänge?
Han skulle först ner för att överraska sin mamma, sen för att gå på möte, sen för att gå på husvisning och sen för att träffa sina barn. Först påstod han att han skulle flyga vid 13 så det var anledningen till att jag var tvungen att hämta dom innan lunch. Sen säger hans syster att han skall åka båten med dom vid 17.
Jag och barnen var inne på stan idag efter jag hämtat dom vid honom. När vi åkte hem 1,5 timme senare möter vi honom och hans bror på parkeringen. Leo frågar då " Varför får inte jag va med pappa?". " Ja du älskling jag har faktiskt ingen aning!". Jag skickar då ett sms till honom och frågar om han inte vill ha barnen innan båten går. Han skulle käka och ringa sen. Nej han har ännu inte ringt.
Om man är ledig i två jävla dar, bryr sig om sina barn och inte träffat dom på flera dagar. Ser man inte till att vara med dom då? Bokar man in möt, säger som första anledning att man skall överraska sin mamma, ljuger om att man skall åka tidigare än vad man skall. Stannar man inte så länge man kan?

Nu får det fan va nog, nu skiter jag i hur mycket vissa anser att jag svartmålar honom hit och dit. Det är han som gör dessa saker, så han lyckas "svartmåla" sig själv jävligt bra!

Fy faan!
Om han går ut i tidningen och leker ansvarsfull pappa tänker jag gå ut och berätta vad fan han egentligen pysslar med!