1 mars 2011

Krullis Cup!

Vaknade i morse och insåg att jag försovit mig till mina brorsbarns fotbollsmatcher, mamma och pappa hade åkt så det var bara att dra på sig löparskorna och springa.
Dom var jätteduktiga, som vanligt!
Jeppsson mötte upp mig där och vi inväntade Älsk för att åka och käka lunch. Idag blev det en lunch på Form. Jätte mysigt och fint ställe.
Klanen drog vidare till försäkringskassan och sen en sväng på stan.

Kvällen avslutades med ett träningspass. Vi var ett taggat gäng som klev innanför friskis dörrar.
Vidare hem för att käka och duscha, sen ut till Najalla för att se på BB och nu sitter jag vid O´s dator som är helt fucked up.
Väntar på att han skall komma ut ur duschen så vi kan se en film och sova!



Hoppas ni har haft en bra dag och att ni kommer sova gott ikväll för det kommer garanterat jag.
God natt!