22 mars 2011

En underbar vårdag!

Jeppa kom och väckte mig på söndagen med hjälp av taxi. Han hade ångest pga att han inte mindes så mycket från kvällen innan. Med glädje berättade jag det ena och det andra, medans han sjönk ner brevid mig i sängen och önskade att han kunde försvinna.
20 minuter senare kom en annan bakfull dåre, nämligen Oliver och kröp ner i sängen också. Vi låg där och snicksnackade lite tills jag fick reda på att det var fint väder och mina barn var hemma. Vi bestämd oss för att åka ner på hamnen och bara mysa runt med barnen.


Leo skulle visa sin mamma hur man gör. Jag försökte...
Tillslut så, jag brukar alltid få höra hur rörlig och smidig jag är men dagen efter gick det fan inte bra:)






Jeppa "gubbsolar"!
Almedalen på Gotland är e underbar plats!
Vi invigde även glassbaren nere på hamnen med alla 100tals olika sorters glass dom bjuder på.
Det var två som var superglada över sina glassar!
Jeppa känner någon överallt!
Vi hade en supermysig söndag utomhus!




Kvällen avslutades vid min bror som bjöd på fika!