13 mars 2011

Bröllop!

ÄNTLIGEN!
Mina två underbara vänner skall gifta sig i sommar. Dom två snällaste människorna i världen skall äntligen slå till.
Jonis, har jag varit vän med sen dagmammatiden. Vi har alltid hållit varandra bakom ryggen.
Natalia, vi spelade basket ihop när vi var yngre. Hamnade i samma klass på gymnasiet och blev som en dragkedja. Vi satt ihop, åkte på semester i två veckor till Tunisien Vilket var min senaste utomlandsresa.
Jag kan med stolthet säga att jag parade ihop dom, säg vad ni vill jag vet att det var min förtjänst.
Dom är oslagbara, av ett eget slag. Ett underbart slag!
Jag skall äntligen få gå på bröllop i min fina klänning som hängt i garderoben sen i somras, oanvänd!

Jag är minst lika lycklig som dom, dom vet vad kärlek är.



Det måste börja planeras lite smått och gott redan nu....