31 december 2011

Nytt år.

Jag behöver nog inte ha något större utlägg för hur mitt år varit.
Hela mitt år har varit en prövning på alla plan och jag hat tagit mig igenom det med huvudet högt.
Årets som varit lägger vi bakom oss från och med nu, det finns inget mer att säga om.
Man kan grubbla ihjäl sig eller välja att gå vidare.
Jag väljer det sistnämnda och ser fram emot allt med 2012.
Igår när brevet kom om skiljsmässan så kände jag att 2011 är över på riktigt!

Något jag måste göra innan detta år är slut är att tacka alla er.
Utan er hade jag inte klarat detta, ni har lyft mig, skyddat mig och gett mig en oerhörd styrka.
Jag har gjort mitt bästa för att svara på alla mail och visa min tacksamhet.
Ni är otroliga och era karman är av guld!
Jag kan inte beskriva med ord min tacksamhet men jag tror att ni redan vet hur glad jag är.

Gott nytt år till er alla och se upp med raketer och alkohol.