29 december 2011

Från kaos till ordning.

Jag vill ge dagen ros till mina underbara barn som har varit helt fantastiska med rensningen av alla leksaker.
Allt slets fram och varenda låda och liten vrå gick dom igen med resultat av en full flyttkartong med leksaker dom vill skänka bort.
Idag har vi haft en riktig städdag och röjt undan det mesta av julen.
Tomtarna står på rad i hallen redo att återvända ner i kartongen och förvaras i källaren tills nästa jul.
Granen behåller vi ett tag till efter mycket tjat ifrån barnen.
Älsk kom förbi och satte igång att baka chokladbollar med diamanterna, så efter middagen blev det efterrätt och sen sjönk vi ner i soffan.
Totalt utmattade satte vi på "Lejonkungen" och låg där och kämpade för att hålla ögonen öppna.

Nu sover barnen och jag har tänt massa ljus, mina rökelser och mediterat lite.
Känner ett inre lugn efter en hektisk dag och är nu redo att krypa ner i sängen tillsammans med mina delfiner (cd-skiva) och min bok.

Imorgon händer något sjukt spännande och stort i mitt liv, jag är nervös, spänd och otroligt förväntans full.
Vad detta är får ni veta imorgonkväll.