9 december 2011

Home (not) sweet Home.

Har äntligen fått kramas med mina föräldrar och Älsk, ( det enda som lockade mig att åka hem).

Jag har återvänt som en ny människa till en ö där ingenting är förändrat.
Hela jag ler inombords även fast jag är mer död än levande för tillfället.
Ett härligt (?) pitstop i Tyskland var pricken över I:et så att säga.

Skall få mina troll att vända på dygnet så jag själv kan få somn in så snart som möjligt, men hur gör man?
Låter dom leka och själv gå och lägga sig lockar enormt, men det strider garanterat mot alla regler, principer och allt annat som nu finns gällande att ta hand om barn.

Jag hoppas ni har haft det bra under tiden vi varit iväg och att det har hänt något som värmt era hjärtan lite extra bland alla dansande isbjörnar på gator och torg.

tack för mig!