13 december 2011

Morgondagen.

Äntligen äntligen skall mina barn få vara med på sitt första Luciafirande på dagis.
Jag har tjatat och längtat från den dag Leo började på dagis att det vi skall vara kvar där vi bott över Lucia för att han skall få vara med.
Nu äntligen är det dax och här hemma har det sjungits lucia/jullåtar för glatta livet idag.

Jag och Älsk sitter här hemma och kollar "Pengarna på bordet". Har aldrig sett det förut men har en tendens att fastna i alla frågesportsprogram så jag lär väl fortsätta kolla.
Hela dagen har jag dragit med en fruktansvärd huvudevärk som tydligen inte vill ge med sig, men trots det har vi köpt gran.
Imorgon skal den pyntas för allt vad vi är värda.
(Vi jobbar starkt på att få lite julkänsla).

Hade jag och älsk varit med i "pengarna på bordet" hade vi förfarande haft 2 miljoner. Kanske borde sökt tills nästa år?