14 december 2011

Åsikter.

Det handlar inte om att vinna eller förlora, det handlar inte om att hata eller älska.
Det enda som är viktigt är att göra rätt eller fel, samt att lära sig av sina misstag och kunna stå för sina handlingar.
Jag vet att det finns många där ute som hatar mig och många som hyllar mig.
Självklart är jag tacksam för allt stöd jag fått av alla, jag hade inte klarat av att ta mig igenom det här ensam.
Tack!

Det kommer alltid finns folk som hatar mig, sågar mig och har åsikter om mig. Det är inget jag kan, vill eller orkar bry mig om.
Varför skall jag bry mig om vad människor tycker när dom ändå inte känner mig eller är insatta i vad som verkligen ligger till grund för mitt agerande?
Jag värderar mina barns, vänners och familjs åsikter och tankar.
Så länge jag kan gå med huvudet högt och se mina barn i ögonen varje dag och vara stolt över mig själv som mamma så finns det inga åsikter som kan påverka mig negativt.

Jag vet sanningen, han vet sanningen, det räcker för mig och jag anser att jag gjort rätt.
Det är inte jag som måste leva i en bubbla, jag lever mitt liv med mina barn så gott jag kan.
Bubblor spricker förr eller senare.