8 januari 2012

Vilken fest.

Igår var det en fest som jag sent kommer glömma, min brors sambo fyllde 40 år och det skulle firas.
Hamnplan var bokat och vi bjöds på kanon mat, härliga uppträdanden och många skratt innan vi gick vidare till masters och avslutade kvällen på Surfers.
Kl 03:30 kom vi hem till mig där vi fortsatte till kl 06 i morse.
Djupa samtalsämnen, akrobatiska konster i österport och mycket annat hann vi med innan vi somnade.
Idag har man varit trött och dagen har spenderats hemma vid min kära bror med familj innan vi begav oss hem hit för att kolla på film.
Barnen sover och själv är det dax att gå och lägga sig så snart filmen "Australia" är slut.
Just nu rinner tårarna ner för mina kinder, filmen berör och jag är en känslig människa.
Jag skulle kunna skriva massor om filmen men just nu orkar jag verkligen inte skriva något vettigt.