23 januari 2012

Tomt.


Igår flög mina små diamanter till sin far i Holland för första gången så tystnaden har aldrig ekat mer.
Innan vi åkte till flygplasten var det hysteriska gråt och slag som flög i luften, hålla om pussa och bara vara nära lugnade honom så all frustration övergick i nyfikenhet.
Väl på flygplatsen gick det hur bra som helst så jag gjorde processen kort för dom och gjorde att "dagis lämnade".
Pratade med dom om hastigast igårkväll och allt hade gått bra, varför skall jag då oroa mig?
Jag är otroligt glad för att detta äntligen har blivit av och jag hoppas på bättre resultat än sist dom var hos sin pappa.
Om en vecka kommer dom hem igen så den här veckan skall jag ägna åt träning, sova, söka jobb och bara vara My.

Igårkväll var O på besök och vi spelade spel och bara hängde.
Ikväll skall jag ha maten klar tills Älsk slutar och efter det blir det väl bara häng i soffan.

Nej nu skall jag springa iväg till gymmet.