14 januari 2012

Gladiatorerna.



Min lilla sjukling.

Vilken nostalgi, Gladiatorerna på tv igen.
Kommer ihåg när jag var lite och satt och kollade på det hemma i soffan, lika uppspärrade ögon som då hade jag ikväll.
Jag älskar det programmet och jag har absolut ingen aning om varför.
Som min kära vän skrev, Synd att man är för vältränad för att vara med i programmet bara.
Idag tränade jag för första gången på jag vet inte när och min fot ville verkligen inte lika mycket som jag.
När passet var slut och jag trodde att jag var nära att dö kom en underbar bloggläsare fram till mig, klappade mig på axeln och sa några ord som berörde mig enormt.
Jag är så otroligt tacksam för att jag har alla er och ert enorma stöd.
För övrigt så blev jag tipsad om en fruktansvärt bra artikel som dom tyckte jag skulle läsa, sagt och gjort.
Här har ni den.Nu blir det ett glas vitt och en film.
Leia är sjuk och jag hoppas för allt i världen att hon är frisk tills imorgon när pappan och hans flickvän kommer på besök över dagen.

Hoppas ni har en underbar lördagkväll.